Новини

Компанія «ОРІМІ УКРАЇНА» випускає продукцію високої якості завдяки «розумній» техніці, інноваційним технологіям та роботі досвідчених фахівців. Все це разом дозволяє отримати сучасний продукт з неперевершеними властивостями.

Новини

Збери колекцію фірмових чашок з ТМ «Jardin»
07/10/2020
Восени 2017 р. у прихильників витонченого смаку кави «Jardin» є можливість придбати набір з унікальною фірмовою чашкою у подарунок. Цього разу споживачі можуть зібрати колекцію чашок «Jardin» різних кольорів.
Подарункова акція “Оксамитовий сезон”
01/08/2020
Офіційні правила акції 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Організатор (також є і Виконавцем) Акції «Оксамитовий сезон» – ТОВ «Орімі Україна», код ЄДРПОУ 30309935, Україна,07454 Київська область, Броварський район, с. Требухів, вул. Броварська, 27А 1.2. Цими Офіційними Правилами (надалі — Правила) визначаються правила та умови проведення Рекламної Акції під загальною назвою «Оксамитовий сезон» (далі по тексту – […]
ІНФОРМАЦІЙНЕ ОГОЛОШЕННЯ
07/02/2020
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРІМІ УКРАЇНА» оголошує конкурсз відбору суб`єктів аудиторської діяльності, які можуть бути призначені для надання послуг з обов`язкового аудиту фінансової звітності відповідно до міжнародних стандартів аудиту за 2019 рік. Найменування замовника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРІМІ УКРАЇНА» Ідентифікаційний код замовника: 30309935 Місцезнаходження замовника: 07454, Україна, Київська область, Броварський район, село Требухів, вулиця […]
Кіно-осінь з Greenfield
07/09/2019
Добре, що є осінь, вона ніжно та акуратно готує нас до холодів. Це час роздумів, чаювання і перегляду улюблених фільмів вечорами … У цю холодну пору року ТМ “Greenfield” спільно з групою медіаканалу «1+1» проводить кампанію «Кіно-осінь з Greenfield» з метою познайомити з нашими новинками: English Edition, Grand Fruit, Floral Cloud, Spirit Mate, Wildberry Rooibos. […]
Кава Квест Фест 31 серпня, 1 вересня 2019, ВДНХ
02/09/2019
ТМ "Жокей" з цієї нагоди влаштовувала підйом на брендованій повітряній кулі. Також усі охочі могли виграти призи від ТМ "Жокей", взявши участь в акції та розмістивши фото з фестивалю в соціальних мережах з хештегом #КаваЖокей.